och så kom vi till slutet igen

och jag hörde orden som jag hört så många gånger
och jag kände den hemska magkänslan som jag har gjort
så många gånger tidigare. Och den har påminnt mig om samma sak:
"Nu är det slut, igen. Det blir ingen mer gång. Gå vidare"
Och samma jävla tårar som ramlar ut.
och dessa oändliga Spotify-listor fyllda med "Gå-vidare" musik
räcker aldrig till, det blir alltid en ny för varje gång.

Och jag är ledsen för att jag inte var den du ville ha, jag gjorde helt enkelt mitt bästa
och nu ska jag göra mitt bästa att glömma dig, eftersom det är det du vill.
du ska veta att det jag kände var äkta, och det är inget jag skäms för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länka din spotify lista hihi :D

2010-03-18 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0