skadedag

hela dagen har vart lite av ett skadekaos.
Här blir man fälld av en viss person, men vi kom fram till att det
är hämnden sedan jag har knäat henne ett stort antal gånger
blandannat mellan benen och näsan, så jag tror vi är kvitt nu.
Ont som fan gör det, men mitt "fall" måste ha sett grymt kul ut.                                                                                                                                                                                                                                      Även varmt te-vatten har ramlat över mig, likaså vanligt vatten
av samma person som fällde mig. Sedan blir jag utskrattad av min tennistränare.
Och nu sitter man här med religion-boken, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0