sooooolen är häääääääär

och den ska stanna föralltid!!!
Eftersom det var alldeles för fint väder för att sitta
inne tog jag mig en springtur, inte alltför lång för
att inte belasta knät. Jag har aldrig varit så glad att se solen
lysa så längre gjorde någonting att jag hade teknikarbete hemma
som väntade.  Endorfi-kicken höll i sig
på tennisen. Riktigt lyckat!

Och jag måste vara världens lyckligaste människa (en av dom iallafall)
för jag har biljetter till Remember Me och snart kommer Shutter Island (PATIENT 67!!111!!1) boken!
Cred till Emmalina som fixar :D :D :D :D :D
Helgplanering med 1000 filmer och kycklingenchiladas!

Tro det eller ej,men jag sitter faktiskt och stickar
mitt täcke till det fuckade teknikprojektet. wow
ingen SATC ikväll antagligen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0