SpanskaOdscar

HAHAH läste igenom mina omdömen från mina kära lärare.
Allt var superbra tills jag kommer till mitt spanskaomdöme.
Du är en självständig och duktig elev.
Du tar studierna på allvar och du kommer att klara av målen
Under lektions tid jobbar du mycket bra och du är en ansvartagande elev.
Du respekterar andras åsikter och du har ett trevligt uppförande.
Fortsätt att jobba lika bra som du jobbar just nu!

Du är en självständig och duktig elev.
Du tar studierna på allvar och du kommer att klara av målen
Under lektions tid jobbar du mycket bra och du är en ansvartagande elev.
Du respekterar andras åsikter och du har ett trevligt uppförande.
Fortsätt att jobba lika bra som du jobbar just nu!


HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAH
Det är ungefär totalt tvärtom vad jag gör på spanskalektionerna.
Har inte lärt mig ett ord på ett år. Jag tror han driver med mig. Stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0