"Oh laddergoat, you're so randommmm"

Igår kväll insåg att jag blir lyckligare
när jag slutar räkna.
Skiter i siffror och lever istället.

Istället för att skriva idrotts-uppsats och leta information
om vindkraftverk och döda djur som blir olja
ska jag lägga mig i sängen med min nya favoritbok
och glass, för det är jag värd efter massa träning
orientering ( Jag sprang på ett rådjur!!!!!) och skratt (hela dagen)

Dagen har till stor del bestått av frasen "Oh you're so random"
(Mitt nya motto from here and forever) från ett av
mina favoritklipp http://www.youtube.com/watch?v=Q4zkwI9F4pA

Har även gjort TVÅ nya spotifylistor, igen
och jag har undrat nu hela dagen varför jag inte har någon reklam
längre, men inte är jag ledsen för det..



Kommentarer
Postat av: nathalie

sv; luktar bara såå fint!



du är värd allt och lite till, elsker daj mitt ronnebear <3

2010-05-22 @ 11:36:16
URL: http://nathaliieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0