träningsvärk i rumpan?

nej, jag skojar inte. Jag har träningsvärk i rumpan.
Jag har inte haft träningsvärk i rumpan sedan jag red på hästar.
Och det var ju sådär fem år sedan.
Och en temadag i skolan sitter ju inte helt fel
eftersom jag valde Kampsport tillsammans med emmalina och therese.
Boxning, Tae Kwondo och ett fyspass har gjort min dag.
Sedan tennis och mitt första spinningpass.
Spinningpasset. Ungefär lika jobbigt som att springa en mil i 50 grader.
Eller jobbigare.
Nu efter min kemi-dejt med Therese (förberedelse inför nationella imorgon)
ska jag dejta min säng och mina kuddar för dom ser extremt
inbjudande ut, speciellt när jag har så ont överallt, och somna in
till regnet som smattrar mot fönstret

Kommentarer
Postat av: cecilia

sv. haha jaaaa det måste du du kan smaka den när vi ska grrrrrrrrrrilla :D

åhh vill smaka den med nu ju :DDD

loviie

2010-05-05 @ 14:40:39
URL: http://ceciiliasmode.blogg.se/
Postat av: astrid

svar: jag ska sjunga något fint till dig så du blir glaaaaaaaaa' carro! :D:D:D

peppa BBQ NÄSTA VECKAAAAAAAAAAAAAAAAA! blaaaaaaablablaaaaaaaaaaa! :D:D:D

2010-05-06 @ 22:48:41
URL: http://astriidg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0