trött, pepp och shithappy

totalt 10 timmars sömn på 48 timmar.
Jo, med äckligt kaffe gick det.

Skrattanfallen lät högt. Jag skrattade åt Emmalina
som skrattade åt Laddergoat (HAHAHWHAT IS WRONG WITH YOU LADDERGOATAHHAA)


Vi gick en tvåtimmars-promenad och skrek "Jag är en vampyr och jag är törstig!!!!",
diskuterade politik,gick till affärer och till våran förra skolas lekplats och pratade
gamla minnen. Och vi kom ihåg alla lekar, dunken, gladiatorerna, illamåendet
när man snurrade på snurrgrejerna och hur ont det gjorde när man ramlade.

Jag insåg sen att det är maj månad. Allt har gått lika snabbt som ett ljusår och jag vet
inte om jag är redo att släppa iväg alla som ska flytta. (CECILIA!!!!!!DIN........DAH!!!!!!)

BBQFiezt@TJASTRID på onsdaG och jag är PEPppPpPppPpPPpPpPppP :D

Kommentarer
Postat av: cecilia

:(((( inte kul....

MEN NU SKITER VI I DET OCH PEPPAR ONSDAAAAAG JAG ÄR SÅ JÄVLA PEPP :DDD

2010-05-09 @ 21:24:11
URL: http://ceciiliasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0