Gillar du feta?

Jag tycker om snön, fast inte när den försenar mina glasögon.
Jag tycker inte om min mentor, för han förstår inte att klipptider för tjejer är
jätteviktiga. Okej, jag dör inte för att jag missar min klipptid, men mitt hår ser
snart ut som nånting en drake kan bo i, och det har jag tyckt i nån månad, men jag är ganska
seg med sånt där. Intressant liksom. Igår satt jag och svor och brände upp papper och tändstickor
för jag bara inte orkade göra klart historian, fast jag gjorde klart den. Så idag har jag varit
barnvakt och käkat pannkakor och kollat på Percy Jackson-filmen. Att vara barnvakt är rätt soft trots allt.
Funderar att krypa ner under täcket snart med min läsa-tankar-bok, för jag fryser snart ihjäl.
Det känns verkligen som att det ligger en stor snödriva under fötterna. Inte så mysigt...

Ohja, jag gillar feta. Den riktigt saftiga get-fetan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0