Kompis tillbaks i stan och jag är lycklig jämt

''Alla dessa enegikickar på måndagar håller på att ta kål på mig.
All energi som jag har samlat på mig under helgen tar slut på tisdagsmorgon, alltså imorgon.
Fast jag kommer förhoppningsvis ha kvar all energi hela veckan, speciellt om jag fortsätter lyssna
på den HÄR! Cecilia var hemma över helgen, tredje tacohelgen i rad! Tacos är sååå GOTT!! Fortfarande!
Under helgen har jag också skrikit massa och förvärrat min benhinneinflammation lite mer.
Speciellt när jag är tvungen att rädda bollar från tennisbarnen som skjuter ut bollarna ut i rymden.
Och så har jag ätit chokladbollar och hoppat i sängen av glädje!
Som den kreativa rubriken säger så är jag glad, typ jämt. Eller ibland iallfall. Jag tar det som något positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0