Svårt att sova

Asiater som gör skräckfilmer är läskiga. Riktigt läskiga.
Och deras filmer är läskiga. Väldigt läskiga!
Den thailändska orginalversionen av Shutter var sådär äckligt
läskig att jag hade svårt att sova. Typ första gången. Men om man verkligen
tror att någon kommer dra av täcket när man sover och se äcklig ut vid sängkanten
så är det svårt att sova. Speciellt när man vaknar mitt i natten också.
Dock blev jag aldrig kidnappad av någon död slemmig tjej utan på morgonen
traskade jag väldigt opepp till mina kära tennisbarn som faktiskt lyssnar på vad jag säger
och försöker få mig att spela AQ, om nån nu vet vad det är... inte tennis iallafall.
Cyklade snabbt iväg till Filip efter mina tre timmar tennis och kollade på film
med vaniljyoghurt och crunchies :D
Nu ska jag iväg och köpa godis. För det är gott och jag har dålig fantasi och kommer inte
på något mer spännande att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0