mumin, mjölk och mjölkchoklad

efter ett stort antal blöta droppar har jag nu satt mig framför datorn och tittat på världens bästa mumintroll och mycket mjölk, och min mage har reagerat med att låta så högt som möjligt. Har varit sådär äckligt trött hela veckan , men inte så konstigt när man sitter med läxor upp till ögonbrynen som dessutom ska vara klara tills på måndag....... Åh vad jag älskar att vara naturare.. Men jag känner mig lite häftig när jag tar upp min häftiga miniräknare, läser min coola naturkunskapsbok och stryker under saker om demokratin i Grekland i min historiebok.
Är somsagt helt slut, om jag inte sagt det tidigare, är för trött för att kolla, så nu ska jag sova och få en välbehövlig sovmorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0