myggornas konstiga återkomst

Nu när hösten börjar komma, dagarna blir mörkare och vi börjar andas ut rök ur munnen är det ju självklart att alla ska bli förkylda, även jag, som aldrig blir förkyld. Men nu rinner min näsa och mina ögon klistras ihop som alla andras. Men det är lite jobbigt att varje gång jag snyter mig lyckas Emma säga nåt kul (typ VASADO??) som gör att jag börjar garva och då blir jag snorig igen. Extra kul är det när man har en 80 minuter lång mattelektion framför sig med en hjärna som börjar ge upp. Sedan att myggorna har kommit tillbaka är ju bara konstigt. Har sisådär femtielva myggbett lite överallt som kliar extremt. Väldigt fint med bleka ben och sönderkliade myggbett. På tal om andra konstiga saker så vaknade jag upp mitt i natten för nån dag sen av att jag gjorde situps, i sängen. Jag vet att jag gör väldigt udda saker när jag sover, men träna!? Känns väldigt väldigt udda. Borde skaffa en övervakningskamera........
Nä nu ska jag sticka iväg och få lite hjärtattacker på tennisbanan... ska ju vara så väldigt bra att träna när man är sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0