dö mygga dö ..och sånt där..

Tittade precis på Karate Kid, den nya alltså. Med Jaden Smith, den lilla skithäftiga ungen som slår hårt
och går ner i split på typ två veckor. Men hur tänkte någon när Justin Bäver började sjunga på sluttextensången?
Då flög fingrarna till Command+Q på två pikosekunder och så var han borta. Iallafall så var filmen häftig. Alla filmer
med Jackie Chan ÄR häftiga. Och kung-fu. Tittade på en gayfilm med Jim Carrey förut. Den var inte lika häftig...

Hade såndär myskväll med mamma. Alltså skräpmat, 1800-tals filmer, en oöppnad chipspåse och fem liter vatten.
En kebab med bröd i magen satt rätt fint, (tog ju 15 minoter, en kvart på Acapulco)
Just nu är jag otroligt extremt fruktansvärt trött på dessa myggor. Dom är osynliga, bits och är omöjliga att döda.
Och dom är överallt, hela tiden. Lyckas jag döda en kommer det två till, så gott kan jag inte smaka!
Fast nu dödade jag en tror jag, den ligger och ger ifrån sig plågande myggljud under min säng. Slog den med min svenskabok tre gånger och den levde fortfarande...

Igår gick jag och typ 15 andra personer från natur/teknik klassen på I rymden finns inga känslor. Tog ju upp nästan en hel rad i bion. Filmen var grymt bra för att vara svensk. Brukar annars ha lite småfobi för svenska filmer.
Nu ska jag mysa lite med Gretzooor och kolla på mumin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0